CatDialeg
CatDialeg
CatDialeg
CatDialeg
Comunicació digital en l’era de la sobreinformació Comunicació digital en l’era de la sobreinformació

Comunicació digital en l’era de la sobreinformació

Les xarxes socials han calat en tots els sectors i augmenta el seu ús professional durant el 2017
Sense categoriaZPortada Derecha 22 marzo, 2018 user3 0
0 / 5 (0 votos)

Inici » Historic » Comunicació digital en l’era de la sobreinformació

La comunicació digital ha calat en tots els sector. Les xarxes socials tenen tant d’èxit i han passat a convertir-se en una part indispensable del nostre dia a dia.

La consolidació d’Internet a les cases, l’ús de smartphones i la necessitat de comunicar-se i relacionar-se innata de les persones, ha generat que diverses aplicacions siguin el primer que veiem a l’aixecar-nos al matí i l’últim abans d’anar a dormir.

Segons les dades de l’Estudi Anual de Xarxes Socials de l’IAB 2017, la penetració de les xarxes socials al nostre país s’ha mantingut estable durant els últims anys i ha incrementat en un 6 % al llarg del 2017.

Estratègies digitals d’ús professional

No podem entendre la comunicació sense internet. El boom d’internet ha causat que la majoria d’empreses hagin decidit tenir presència a les xarxes socials. Una nova fórmula per fer-se visibles, promocionar-se i fins i tot augmentar les seves vendes.

Així doncs, els principals factors per pensar cada vegada més en el triomf de la presència als mitjans socials són: la immediatesa i el vincle que es crea amb l’audiència.

La comunicació digital mai havia estat tan fàcil, gairebé tothom ho pot fer des del seu dispositiu mòbil. Segons l’Informe de la Societat Digital a Espanya del 2017 de la Fundació Telefònica, la penetració de la telefonia mòbil és de 103,5 línies per cada cent habitants Hi ha més línies de telèfon que habitants al món.

Imatge: Comunicació digital, estratègies i gestió òptima

Comunicació digital, estratègies i gestió òptima

Com implementar la comunicació digital al meu negoci?

La presència a les xarxes socials és una molt bona oportunitat per mostrar-se més propers al públic. A més a més de destacar gràcies a continguts amb valor afegit.

Agències de comunicació especialitzada com JM Comunicació, es dediquen a portar la comunicació digital de diferents empreses. Mitjançant una estratègia online, experiència en el sector digital i originalitat en els continguts. Tot això farà que un negoci pugui destacar a les xarxes i arribar al públic desitjat. Amb comunicació digital podem arribar allà on abans era inimaginable.

https://youtube.com/watch?v=H8vk6JpX7xM%2520frameborder%3D0%2520allow%3Dautoplay%3B%2520encrypted-media%2520allowfullscreen

Fes una ullada als casos d’èxit JM Comunicació.

Judith Manero

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació. ACEPTAR

Aviso de cookies