

Un registre per a turistes i viatgers que et protegeix a l’estranger
El Ministeri d’Assumptes Exteriors posa a disposició dels ciutadans un servei de registre per aquelles persones que viatgin a l’estranger que permet localitzar-te, ajudar-te i a posar-te en contacte amb la família en cas d’emergència
SocietatZResto 1 April, 2015 Lluís Llaquet 0Tens pensat viatjar a l’estranger? L’Estat espanyol posa a disposició un servei molt útil per aquells que tenen pensat anar-se’n de vacances o viatjar, pel motiu que sigui, a qualsevol país del món. És un registre de viatgers i serveix perquè el Ministeri d’Assumptes Exteriors pugui localitzar-te, ajudar-te i posar-te en contacte amb la teva família en cas d’emergència.
Registrar-se és molt senzill i només cal emplenar un formulari al web del Ministeri. Cal registrar primer un viatge i, a partir de llavors, es manté un compte amb usuari i contrasenya en el qual es poden actualitzar totes les dades dels nous viatges que un pugui fer més enllà de la frontera espanyola.
El compte permet accedir les vegades que sigui necessari i registrar viatges amb un màxim de 182 dies de durada. Les dades emplenades sempre estan a disposició de l’usuari i es poden canviar fins 7 dies després de la data de finalització del mateix. A més a més, permet introduir les dades dels familiars que també viatgin amb la persona registrada, amb la qual cosa no cal que tota la família estigui donada d’alta al portal.
El ministeri d’Assumptes Exteriors es compromet a “fer el possible per contactar amb vostè en cas d’emergència”, encara que recorda que això no eximeix que el ciutadà “actuï amb la major diligència possible per evitar qualsevol risc per la seva seguretat”.
Per accedir a aquest servei cal ser espanyol, familiar d’espanyol, ciutadà de l’Estat, de qualsevol país de la Unió Europea o familiar d’aquest últim.
No comments so far.
Be first to leave comment below.